Promocje
Microsoft Office Home & Business 2021 PL P8 Win/Mac Medialess Box T5D-03539
Microsoft Office Home & Business 2021 PL P8 Win/Mac Medialess Box T5D-03539

1 049,00 zł

Cena regularna: 1 140,00 zł

Najniższa cena: 1 049,00 zł
szt.
Eset Internet Security 1 rok /  9 stanowisk ESD
Eset Internet Security 1 rok / 9 stanowisk ESD

314,00 zł

Cena regularna: 387,45 zł

Najniższa cena: 314,00 zł
szt.
Dell Latitude 3540 Win11ProEDU  i5-1335U/16GB/512GB SSD/MX550/15.6 FHD/WLAN + BT/5Y Basic Onsite
Dell Latitude 3540 Win11ProEDU i5-1335U/16GB/512GB SSD/MX550/15.6 FHD/WLAN + BT/5Y Basic Onsite

3 598,98 zł

Cena regularna: 3 690,00 zł

Najniższa cena: 3 690,00 zł
szt.
Bestsellery
Klawiatura Dell KB216
Klawiatura Dell KB216

61,50 zł

Cena regularna: 64,49 zł

Najniższa cena: 61,50 zł
szt.
Dell Stacja dokująca WD19S 130W
Dell Stacja dokująca WD19S 130W

759,99 zł

szt.

Dell Rozszerzenie gwarancji Inspiron NB 2Y BWOS>4Y Premium Support

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 1 195,49 zł 1195.49
ilość szt.

towar niedostępny

Producent: Dell
Kod produktu: 1_774465
Kod producenta: 890-BKVJ/PNLGS_2OS4PR

Opis

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)


Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)
  • Diagnostyka urządzenia w miejscu instalacji (Onsite Diagnosis)

Dane techniczne

Czas trwania 2 lata
Rodzaj On-Site
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl