Promocje
Dell Latitude 3440 Win11ProEDU  i5-1335U/8GB/256GB SSD/14 FHD/WLAN + BT/5Y Basic Onsite
Dell Latitude 3440 Win11ProEDU i5-1335U/8GB/256GB SSD/14 FHD/WLAN + BT/5Y Basic Onsite

3 198,00 zł

Cena regularna: 3 398,49 zł

Najniższa cena: 3 398,49 zł
szt.
Dell Plecak na notebooka EcoLoop Pro Slim Backpack 15 CP5724S
Dell Plecak na notebooka EcoLoop Pro Slim Backpack 15 CP5724S

159,00 zł

Cena regularna: 168,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Dell Torba EcoLoop Pro Sleeve 15-16 CV5623
Dell Torba EcoLoop Pro Sleeve 15-16 CV5623

154,00 zł

Cena regularna: 160,00 zł

Najniższa cena: 159,00 zł
szt.
Bestsellery
Klawiatura Dell KB216
Klawiatura Dell KB216

61,50 zł

Cena regularna: 66,00 zł

Najniższa cena: 61,50 zł
szt.
Dell Przewodowa mysz optyczna USB czarna MS116 (570-AAIR/570-AAIS)
Dell Przewodowa mysz optyczna USB czarna MS116 (570-AAIR/570-AAIS)

41,00 zł

Cena regularna: 44,00 zł

Najniższa cena: 41,00 zł
szt.
Dell Stacja dokująca WD19S 130W
Dell Stacja dokująca WD19S 130W

786,00 zł

szt.

Dell Rozszerzenie gwarancji Latitude 5xxx 3Y ProSupport>5Y ProSupport

Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: wymagana rejestracja
Cena: 634,00 zł 634.00
ilość szt.

towar niedostępny

Producent: Dell
Kod produktu: 1_835349
Kod producenta: L5SL5_3PS5PS

Opis

Wsparcie techniczne ProSupport dla rozwiązań klienckich
Oficjalne opisy poziomów wsparcia technicznego DellEMC dostępne są na stronie: https://www.dell.com/learn/pl/pl/plcorp1/service-contracts-support-services

Skrócona charakterystyka usługi:

  • Czas trwania wsparcia: od 1 do 5 lat od daty produkcji urządzenia (w zależności od produktu)
  • Czas reakcji serwisu to następny dzień roboczy (Next Business Day) od momentu zakończenia zdalnej diagnostyki urządzenia i przyjęcia zgłoszenia serwisowego przez konsultanta DellEMC.
  • Naprawy realizowane zdalnie lub na miejscu w siedzibie Klienta (dostępny jest 4-godzinny czas reakcji dla wybranych stacjonarnych komputerów DellEMC)
  • Zgłoszenia usterek: przyjmowane przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
  • Wsparcie świadczone przez wykwalifikowaną kadrę Konsultantów i Inżynierów Technicznych DellEMC
  • Wsparcie Resolution Managera (RM) w przypadku eskalacji zgłoszenia serwisowego
  • Wsparcie techniczne dla oprogramowania zakupionego z urządzeniem oraz wsparcie rozwiązań innych producentów (best effort)
  • Aktywne monitorowanie sprzętu, automatyczne wykrywanie usterek, zdalne raportowanie oraz tworzenie zgłoszeń serwisowych za pomocą oprogramowania Support Assist
  • Samodzielne diagnozowanie urządzeń i zamawianie części przez portal www.techdirect.dell.com (wymagane jest ukończenie bezpłatnych szkoleń oraz egzaminów w portalu Tech Direct)

Do wsparcia typu ProSupport dostępne są dodatkowe usługi (oferowane za dodatkową opłatą) np.:

  • Zachowaj Swój Dysk Twardy (Keep Your Hard Drive)
  • Ubezpieczenie od Przypadkowych Uszkodzeń (Accidental Damage)
  • Rozszerzone usługi serwisowe baterii (Extended Battery Service)

Dane techniczne

Czas trwania 5 lat
Rodzaj On-Site
Gwarancja bazowa 3 lata NBD
Czas reakcji Next-Business-Day
Godziny zgłoszeń (dni x godziny) 7 x 24
Pasuje do Latitude 5300, 5300 2-in-1, 5310, 5310 2-in-1, 5400, 5401, 5410, 5411, 5500, 5501, 5510, 5511, 5320, 5420, 5520, 5320,5421,5521, 5431, 5531, 5330, 5430, 5530,5340,5440,5540
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl