

Warunki dostawy zamówień
Towary zamówione w sklepie internetowym dellpro.pl dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich: DHL, DB Schenker, GLS, DPD, InPost.
Czas dostawy – Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Na czas otrzymania przesyłki składają się dwa etapy:
- Czas realizacji zamówienia – obejmuje sposób płatności, kompletowanie przesyłki, wystawienie dokumentu sprzedaży oraz pakowanie paczki.
- Czas dostawy – zależny od wybranego sposobu wysyłki (np. kurier – min. 24 godziny).
Podczas składania zamówienia możesz wybrać najdogodniejszy sposób transportu dopasowany do Twoich potrzeb.
Termin dostawy
Towar dostępny na magazynie
Produkty dostępne w naszym magazynie wysyłkowym wysyłane są najczęściej w ciągu 1 dnia roboczego.
- Zamówienia złożone do godziny 15:00 (poniedziałek–piątek) staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia. Dotyczy zamówień, w których jako formę płatności wybrano "Pobranie". W przypadku płatności "Przelew na konto", realizacja zamówienia zostaje wydłużona o czas zaksięgowania wpłaty w naszym systemie.
- Klient otrzymuje paczkę najczęściej następnego dnia roboczego lub w poniedziałek, jeśli zamówienie zostało złożone w piątek.
Towar na zamówienie
Produkty oznaczone jako „na zamówienie” nie są dostępne w magazynie wysyłkowym. Ich sprowadzenie trwa od 3 do 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
Produkt tymczasowo niedostępny
Jeżeli produkt jest oznaczony jako "Brak na stanie magazynowym", można go zamówić, ale termin dostawy nie jest określony. Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z klientem w celu potwierdzenia dostępności oraz przewidywanej daty dostawy.
Dostawa towarów wielkogabarytowych
📦 Towary wielkogabarytowe są wysyłane za pomocą firm spedycyjnych. Ze względu na rozmiar oraz konieczność odpowiedniego zabezpieczenia na czas transportu, produkty te są przewożone na palecie.
📌 Ważne!
Dostawa następuje pod wskazany adres, jednak kurier nie wnosi przesyłki do lokalu. Warto zaplanować odbiór przesyłki z pomocą dodatkowej osoby.
